Svar på frågestunden, Del 2!

Kategori: Isabelle´s

Vilken är din favorit outfit?

Jag vet inte riktigt. Jag har nog ingen speciell favorit tror jag, men det är många jag gillar!

 

Vilken är din favorit klädbutik?

Svår fråga. Jag handlar mycket på H&M och Gina Tricot men min favorit butik är nog New Yorker!


 

Brukar du göra Bloglovin' byte?

Ja, jag brukar göra Bloglovin byten. Om ni vill göra det så skicka in en kommentar så lägger jag till er!

Jag gör även Länkbyten så kommentera ifall du vill göra ett länkbyte!

 

Om du fick välja ett ställe vart som helst i hela världen att resa till, vart skulle du då åka?

Jag vet inte, jag har nog inget speciellt ställe jag vill åka till men jag vill åka till någon väldigt fin plats, med mycket sol och fin badstrand även mycket shopping och fint hotell!

 

Kan inte du visa bild på top 5 plaggen i din garderob?

Klart jag kan men jag tar det i ett eget inlägg lite här framöver! Ni får vänta en liten stund med det!

 

hur går det med tån?

Hihi rolig fråga.... Jo men för er som inte vet har jag haft problem med en stortå. Här har jag skrivit lite om den. :) → http://isabellekruskopf.blogg.se/2011/december/sjukhuset.html#comment

Men nu är det väldigt bra med den!


favorit maträtt?

TACOS! Mums alltid lika gott!


 

favorit plagg i din garderob?

Som sagt, lägger ut bilder i ett annat inlägg! :)

 

 

 

Hoppas ni har fått bra svar! Om ni undrar något mer är det bara att kommentera! KRAM♥

 

 

Kommentarer

  • Alma säger:

    SV: de är från Ginatricot! ;)

    2012-01-08 | 18:06:30
    Bloggadress: http://almasphoto.blogg.se/
  • Alma säger:

    SV: dom kostade 349kr eller 399kr, minns inte riktigt. Men typ nåt sånt! :)

    2012-01-08 | 18:16:37
    Bloggadress: http://almasphoto.blogg.se/
  • Tinalicious säger:

    sv: Ja så bra, tror det blir en sån tävling inom kort - så håll utkik! :D



    Tack så mycket sötnos :D

    2012-01-08 | 19:25:56
    Bloggadress: http://tinalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här: