Sjukhuset

Kategori:

Hej!
Har inte bloggat idag för jag och pappa åkte till sjukhuset i morse. Jag har fått kortisonspruta i en led i min stortå.
Så  i morse var jag ganska nervös eftersom att jag är spruträdd. Jag trodde att det skulle göra jätte ont.
När vi kom dit så fick jag ett litet paket på med bedövningssalva. Sedan fick jag ta alvedon för att det inte skulle kännas. Sedan gick jag och pappa runt på sjukhuset och vi spelade lite biljard och fotbollsspel :D haha
Sedan gick vi tillbaka och när jag fick komma in i rummet så fick jag lustgas i 3 minuter. De första 10 sekunderna var jag jätte rädd. Men sen kommer jag inte ihåg någonting vad de gjorde. De enda jag kommer ihåg var att en sjuksköterka stod och berättade för mig och julen (hahah) hur man klädde julgranen... Jag drömde typ det var jätte läskigt för jag trodde att jag hade dött. Att det var så det kändes att vara död.. Men sedan kom jag på att Jag hade setat i väntrummet.. Men då trodde jag att jag hade drömt det bara men sen så väckte de mig och jag vart ju förvånad.. hahah Lite rolig men konstig dröm! :) nu får jag ta det lungt i två dagar, så ni får gärna smsa mig ♥
Långt inlägg men ni får en liten bild från nu när jag ligger och kollar på tv och kollar några bloggar :D

Kommentarer

  • Emma säger:

    jag har länkat dig nu, har du glömt att länka mig? :O :)

    2011-12-21 | 14:22:02
    Bloggadress: http://emmawidahl.blogg.se/
  • neli säger:

    ajdå.. inte kul att vara på sjukhus =( gillar inte alls! hoppas det fixar sig med din tå =)

    2011-12-21 | 19:36:09
    Bloggadress: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här: