Presenter från lördagen

Kategori: Isabelle´s

Tänkte visa upp lite vad jag fick när jag fyllde år!

Fick denna av Mia! Tack så jätte mycket luktar/smakar jätte gott!

Lite fina små saker som jag fick av Några mer kompisar, tack igen för sakerna! ♥

Detta fick jag också av kompisar! Tack tack ♥

Åh, vad gott de luktar! Fick de av mamma, pappa & Cecilia! TACK! ♥

Denna fina sminkbox fick jag av Cecilia! Tack så mycket!♥


Sen fick jag pengar och presentkort på Kicks, även en ljuslykta och blommor!
Jag hade en underbar födelsedag/helg!

Kommentarer

  • Bosse säger:

    Du hade inte med resan till Linköping och halsbandet.. Varför inte det, jag vet att du fick det ju..

    2012-02-26 | 09:39:03
  • eve säger:

    Åh vad glad jag blev för ditt långa svar! :) fick mig att tänka lite extra! :) puss

    2012-02-26 | 10:24:53
    Bloggadress: http://evelinasigetty.devote.se

Kommentera inlägget här: