Mysig dag!

Kategori:

Hej! jag hade tänkt att lägga ut en "dag 6 - ditt senaste inköp" Men sen kom jag på att det var en julklapp och den läser min blogg vet jag så jag vill ju inte lägga ut bild då... ;)
Haha. I alla fall var jag och Therese på stan idag och hade riktigt mysigt och jag fick många tips på julklappar och köpte nästan klart ;) Nu är det bara någon enstaka kvar! hihi
Nu kollar jag på Idol! Jag tycker Moa (är en av alla Moa fan, hahah) är super bra och har sin coola stil!
Så min fråga är : Vem/vilka hejar ni på ikväll??


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Amanda Fondell!

    2011-12-02 | 21:05:52
  • Anonym säger:

    Heej kul vi hade på stan idag:)

    Men vilka är kvar i Idol ??

    2011-12-02 | 21:49:12
  • maja säger:

    åh tack!

    härlig blogg och vad söt du är tjejen! ;)

    2011-12-02 | 22:12:01
    Bloggadress: http://majamariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här: