Dagen med Michaela & Therese

Kategori:

Hejhej!
Idag har jag och mamma varit på stan. Vi träffade mormor och morfar där så då gick vi och fikade med de! MYS!♥
Efter det kollade jag och mamma på kläder tills i morgon. Jag hittade allt jag behövde i stortsätt! :) Byxor, t-shirt, kavaj och halsband var köpt! Tack mamma!♥
Efter det har jag varit med Therese & Michaela. Vi gjorde typ det vi brukar. Prata, skratta (de kollade på tv) sminkade Michaela och plattade/ lockade deras hår. hahah
Nu på kvällen ska jag bara mysa framför tv:n och äta godis!
michaela...♥


och Therese♥

Kommentarer

  • Trudie säger:

    2011-12-03 | 18:40:56
  • Trudie säger:

    Oj. Råkade skicka en tom kommentar. Förlåt mig. Det var inte meningen att kommentera egentligen. Förlåt.

    2011-12-03 | 18:42:16
  • Asså, ska man messa sitt namn? Eller jah är Elsa btw ;) säger:

    Nemen, najsig blogg duh! Asså typ den coolaste jah sett typ! Jah bah, cool blogg! Så jah bah, jah komment det! Hahah, hah det braaah! Kjam ^^

    2011-12-03 | 18:45:38

Kommentera inlägget här: