Svar på frågestunden, Del 1!

Kategori:

Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien?
Jag vet inte jag har inte sett serien så jag vet faktiskt inte. Men kanske ska ta och kolla på den någon gång :)

Vad har vart det bästa med år 2011?
Att jag har träffat sjukt mycket snälla,fina underbara kompisar! Jag har varit i London och åkt London Eye! Träffade Foki, var i stockholm på en super fin camping! Var även konfrianse på skolavslutningen! Och att jag har haft jätte kul! Många saker jag inte kommer glömma på länge!
Vad ser du fram eot 2012? :)
Att jag ska ha minst lika kul som 2011! Hoppas att detta år blir SUPER!
Vilka är dina favorit bloggar? :-)
Jag har många jag läser men några jag läser varje dag är
idadaccord.devote.se/
nickys.se/
kenzas.se/
haft en bra dag än så länge? :D
Ja , det har jag jag har legat framför soffan och sega mig hela dagen! Men sånt behöver man ibland! :)
Vilken är din favorit på Vampire Diaries? ;) <3
En bra fråga... Jag tycker nog om alla ungefär lika mycket men Elina och Jeremy gillar jag nog mest. De går igenom så mycket mest och jag skulle aldrig vilja vara Elena eftersom allt handlar typ om henne och skulle fått lite panik ifall alla var ute efter mig....

varför började du blogga?
Jag kommer inte riktigt ihåg men jag tror att det var för att jag visste många som bloggade och tyckte det verkade kul! Och det var det!

Vilka bloggar följer du varje dag?

Ja, som jag svarade lite längre upp så är det Ida´s, Nicky´s och Kenza´s

 

Vilken är din favorit blogg?

Som många andra har jag nog Kenza som favorit, hennes blogg är så bra så det är nog favorit bloggen!

 

Vad gör du helst på fritiden?

Jag är helst med mina kompisar och hittar på något skoj!

 

 

Kommer fler svar lite senare! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: